سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترینِ فریضه ها و واجب ترین آنها بر انسان، شناخت پروردگار و اقرار به بندگی اوست . [امام صادق علیه السلام]
شهید سید عزت الله خیزاب

خبرگزاری فارس: مردم سیستان و بلوچستان آغاز هفته وحدت را با شور و شادی زیاد از دستگیری عبدالمالک ریگی جشن گرفتند و اینگونه وحدت شیعه و سنی محکم‌تر شد.




به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مردم زاهدان اعم از شیعه و سنی امروز با بوق و کرنا در خیابان‌های زاهدان به شادی و سرور پرداختند.
هر طور بخواهیم این فضای شادی‌آور مردم را توصیف کنیم، زبان از گفتن کلمات قاصر و عاجز است.
خانم مسنی در یکی از خیابان‌های زاهدان اشک شادی بر گونه‌هایش جاری است و با لبخند ملیحی شادی خود را به خبرنگار فارس نشان می‌دهد و در پاسخ به سئوالات خبرنگار فارس تنها اشک شادی می‌ریزد.
چند قدم دورتر، دانشجویی که فرزند یکی از خانواده شهدا است و با دوستان و اقوام در گوشه‌ای از خیابان با سوت و دست زدن، شادی می‌کنند بلند فریاد می‌زنند، از مسئولان سپاسگزاریم که سرانجام انتقام خون پدرمان را از این عناصر خودفروخته گرفتند.
همسر یکی از شهدای فاجعه تروریستی تاسوکی نیز به خبرنگار فارس گفت: کاش مادر همسر شهیدم زنده بود و می‌دید که چگونه مسئولان امنیتی به وعده خود وفا کرده و در آستانه هفته وحدت، با دستگیری این جنایتکار و تروریست شادی ما را چند برابر کردند.
روحانی اهل سنت به خبرنگار فارس در زاهدان افزود: بسیار خوشحال هستم و از مسئولان به خاطر دستگیری این قاتل جنایتکار تشکر می‌کنیم.
وی گفت: کشتن بی‌گناهان اعم از شیعه و سنی، جهاد نیست و مسلمانی چیز دیگری است.
وی افزود: سردار شوشتری برای مردم استان ما صادقانه و یکرنگ زحمت کشید و قدم‌های خیری برداشت که متاسفانه به دست این ظالم از خدا بی‌خبر به شهادت رسید.
وی گفت: از مسئولان انتظار داریم تقاص خانواده‌های داغدیده را بگیرند.
یک دانشجوی بسیجی گفت: اینها مخل وحدت هستند و هر زمان سر بلند کنند، سر آنها را قطع می‌کنیم.
وی افزود: عوامل خارجی نمی‌توانند سبب برهم زدن وحدت مردم استان شوند زیرا مردم هوشیار و پیرو ولایت فقیه هستند.
وی گفت: خواستار مجازات این ملعون هستیم تا درس عبرتی برای اربابان او شود.
یک دبیر بازنشسته هم به خبرنگار فارس در زاهدان افزود: این فرد، فریب‌خورده استعمار بود که با پول و امکاناتی که کشورهایی نظیر آمریکا در اختیار آنها می‌گذاشت چند تن از هم‌وطنان بی‌گناه ما را به شهادت رساند، متاسفیم که دولت‌های مسلمان در راه مبارزه با این آفت‌های جوامع اسلامی، کم کاری می‌کنند.
وی گفت: ما منتظریم این فرد خاطی و خائن در مقابل مردم داغدیده استان اعم از شیعه و سنی مجازات شود.
مردم ایران به ویژه مردم سیستان و بلوچستان در آستانه میلاد خجسته حضرت رسول اکرم (ص) با دستگیری این شرور معروف، وحدت خود را به جهانیان نشان داده و ثابت می‌کنند که ملت ایران از هر قوم و مذهبی، همیشه به ولایت فقیه پایبند بوده و از خط رهبری هرگز دور نمی‌شوند و این وحدت و انسجام در هفته وحدت مستحکم‌تر می‌شود.
با ارسال خبرها و تماس‌های مختلف تلفنی از خبرنگاران فارس در سطح استان سیستان و بلوچستان، گویای شادی وصف‌ناپذیر مردم در گوشه، گوشه این استان پهناور است هستیم، مردم با پخش شیرینی و شکلات این پیروزی سربازان گمنام امام زمان (عج) را جشن می‌گیرند.



  • کلمات کلیدی : اخبار
  • سید بهزاد طاهری ::: سه شنبه 88/12/4::: ساعت 5:58 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ