سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نادان از آنچه همدم حکیم است، می گریزد . [امام علی علیه السلام]
شهید سید عزت الله خیزاب

خبرگزاری فارس: سند جدیدی که جنایات رژیم صهیونیستی در قاچاق اعضای بدن شهدای فلسطینی را اثبات می‌کند، از سوی یک گروه حقوقی فلسطینی منتشر شد.


به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری فلسطین‌الیوم، کمیته اسرای نیروهای ملی و اسلامی و جنبش ملی برای کمک به اسرا و بازگشت حقوق فلسطینی امروز فیلمی را که نشان می‌داد اعضای بدن یکی از شهدای فلسطینی به سرقت رفته است را پخش کرد.
تهیه کنندگان این نوار ویدیویی پیش از این از تهیه آن خبر داده و اعلام کرده بودند که این فیلم ویدیویی به زودی پخش خواهد شد.
این فیلم رژیم صهیونیستی را در بازداشت، شکنجه، اعدام و در نهایت سرقت اعضای بدن شهید "خضر تزری " محکوم می‌کند.
"نشأت الوحیدی " مخبر جنبش ملی در کنفرانس مطبوعاتی در شهر غزه در مورد این فیلم گفت که اقدامات رژیم صهیونیستی در سرقت اعضای بدن فلسطینی‌ها به حد جنایات جنگی اسرائیلی‌ها رسیده است.
وی از سازمان‌های حقوقی عربی و بین‌المللی و همچنین فعالان سیاسی، ادبا و روزنامه نگاران خواست تا با سازماندهی کنگره‌ها و نشست‌ها در این زمینه خواستار محاکمه و مجازات جنایت‌کاران جنگی صهیونیست شوند تا نقش خود را در کشف جنایات اسرائیلی‌ها ایفا کرده باشند.
جنبش ملی برای کمک به اسرا و بازگشت حقوق فلسطینی اخیرا اعلام کرده بود که فیلمی مستند از جنایت اسرائیلی در سرقت اعضای بدن یک جوان فلسطینی در اختیار دارد که چند روز بعد در کنفرانسی مطبوعاتی که برای توضیح این جنایات آماده شده است، به تصویر گذاشته خواهد شد.
نشأت الوحیدی توضیح داد که در این فیلم شهید "خضر الترزی " دیده می شود که بدنش قطعه قطعه شده و در آن خطی بزرگ از یک برش از ناحیه چانه تا منطقه پایین شکم کشیده شده است، در دست‌ها و پاهای این شهید فلسطینی نیز برش مشابهی دیده می شود.
جمعیت اسرا و آزادگان "حسام " نیز اخیرا در بیانیه‌ای فاش کرد که مقامات رژیم صهیونیستی در جنایتی تازه اعضای بدن یک اسیر متوفی فلسطینی‌ را سرقت کرده‌‌اند.
این جمعیت در بیانیه خود آورده است که "مقامات اسرائیلی اعضای بدن شهید "فضل عوده عطیه شاهینِ " 47 ساله را مانند قرنیه و کلیه‌های وی سرقت کردند ".
در این بیانیه آمده است که تشریح بدن این شهید برای سرقت اعضای او در مرکزی در منطقه "ابو کبیر " اتفاق افتاده به طوری که از زیر گلوی وی تا پایین شکم او شکافته شده بود.
تلویزیون رژیم صهیونیستی مدتی پیش در گزارشی سرقت اعضای بدن فلسطینی‌ها در یکی از آکادمی‌های پزشکی این رژیم موسوم به آکادمی "ابوکبیر " را تایید کرد. این آکادمی پزشکی اسرائیل در دهه نود اعضای بدن فلسطینی‌ها را سرقت می‌کرده تا آنها را به بدن نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پیوند بزند.
همچنین در این گزارش حقایقی درباره سرقت اعضای بدن فلسطینی‌ها به زبان مدیر این آکادمی و از طریق نوار صوتی وی پخش شد که تاکنون از آنها پرده برداشته نشده بود.
مدیر این آکادمی پزشکی تاکید کرد که در سال‌های دهه نود هر جنازه‌ای که به این آکادمی می‌رسید، -چه یهودی باشد و چه عرب- بدون اجازه خانواده متوفی قطعه‌ای از پوست ناحیه پشت وی جدا شده و به بانک پوست رژیم صهیونیستی در بیمارستان "هداسا " تحویل داده می‌شد. این بیمارستان از این پوست‌ها برای مداوای نظامیانی استفاده می کرد که پوست آنها در اثر سوختگی یا جراحت آسیب دیده بود.
به گفته وی، قرنیه چشم متوفیان نیز در این آکادمی به سرقت می‌رفته است.
"دونالد بوستروم " روزنامه‌نگار سوئدی در آگوست گذشته با چاپ گزارشی در روزنامه "افتون بلادت " سوئد فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی با اعضای بدن فلسطینیان تجارت می‌کند و همین امر خشم اسرائیلی‌ها را برانگیخت و منجر به ایجاد تنش در روابط سوئد با این رژیم شد.
اسرائیل شمیر نویسنده و روزنامه نگار یهودی در سوئد نیز در سپتامبر گذشته از اقدام رژیم صهیونیستی در سرقت اعضای بدن زندانیان ابوغریب خبر داده بود.
وی تاکید کرده بود که یک پزشک یهودی کلیه‌ زندانیان را از بدنشان جدا کرده و آنها را در بسته‌های مخصوصی به تل‌آویو می‌فرستاده است.



  • کلمات کلیدی : اخبار
  • سید بهزاد طاهری ::: سه شنبه 88/10/29::: ساعت 2:48 صبح


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ