سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قدرت دانش، زوال ندارد . [امام علی علیه السلام]
شهید سید عزت الله خیزاب

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن آخرین میخ را به تابوت جریان فتنه می‌کوبند.




به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، سردار احمدرضا رادان امروز در گردهمایی مشترک امنیت آفرینان فجر تهران گفت: ایام محرم و صفر به واسطه عظمتی که شهادت امام حسین(ع) دارد. مناسک این امام را هر کسی به نوعی به زبانی و به فهمی مطرح و تفسیر می‌کند.
وی اظهار داشت: یک نکته که درباره اقدامات 2 امام بزرگوار امیرالمومنین و امام حسین (ع) مطرح است و فراموش می‌شود ایستادگی برای ولایت است.
سردار رادان گفت: حضرت علی اگر در برابر خوارج و نهروانان و زور و زر و تزویر می‌ایستد برای اصل ولایت است.
این مقام انتظامی گفت: دشمنان هدفشان خدشه‌دار کردن عصر ولایت است که حضرت امیرمومنان (ع) وارد عرصه شده و با آنان مقابله می‌کند.
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: اگر نگاهی به افرادی که مقابل حضرت علی(ع) ایستاده‌اند بیندازیم می‌بینیم افرادی بودند که از شدت سجده پیشانیشان پینه بسته است اما در مقابل امام می‌ایستند زیرا از ولی دور شدند و مقابل حقیقت ایستادند.
سردار رادان گفت: در زمان اخیر نیز عده‌ای تا زمانی همراه ولی فقیه هستند که مقام و منصبی دارند و از ولایت حرف می‌زنند اما وقتی مقام و منصبشان جابه‌جا می‌شوند همه چیز را فراموش می‌کنند گویا زمین و زمان به هم ریخته است.
وی اظهار داشت: در حوادث اخیر عده‌ای چون بصیرت ندارند نمی‌توانند حوادث و فتنه‌ها را شناسایی کنند اما الک انقلاب به واسطه شهدا هر از گاهی تکان می‌خورد تا عده‌ای ناخالص جدا شوند هر چند این جدا شدن‌ها هزینه‌هایی هم دارد.
سردار رادان گفت: بغض گلوی فرزندان شهدا و ضجه مادران و همسران شهدا را نمی‌توان فراموش کرد این بغض‌ها و حسرت‌ها به همراه خون شهدا انقلاب را ضمانت می‌کند تا ناخالصی‌ها را جدا کند.
سردار رادان تأکید کرد: از خدا می‌خواهیم ما را تا آخر همراه ولایت نگاه دارد.
وی اظهار داشت: ولایت را برای جایگاه، شغل و موقعیت خود خواستن اشتباه است و سران فتنه نیز چون بصیرت ندارند اینگونه می‌اندیشند.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: در زمان فتنه افرادی حرف‌هایی زده‌اند که نباید می‌زدند افرادی ساکت بودند و کسانی نیز شک و تردید به خود راه دادند.
سردار رادان تأکید کرد: اما در طراحی فتنه 2 اشتباه پیش آمده بود اول اینکه ایران را با کشورهای دیگر همچون گرجستان اشتباه گرفته بودند که این نشان از کج‌فهمی سران فتنه دارد
وی اظهار داشت: اشتباه دوم این بود که آنها متوجه نبودند که این کشور به نور ولایت متکی است و همه ولی فقیه را مقتدای خود می‌دانند و همه تابع رهبر کبیر انقلاب هستند.
وی اظهار داشت: اگرچه این فتنه‌ها هزینه‌هایی را به دنبال داشت اما باعث شد تا نقاب از چهره برخی از افراد کنار زده شده و مردم چهره واقعی آنها را بشناسند.
سردار رادان تأکید کرد: باید همه پشت سر ولی فقیه حرکت کنیم. در فتنه‌های اخیر نیز پلیس و بسیج و دیگر دستگاه‌های اطلاعاتی ثابت کردند که حوادث خللی در اراده‌شان ایجاد نمی‌کند.شما ثابت کردید که در کارزار فتنه چشم فتنه را از حدقه درآورده‌اید.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: همگی شما ثابت کردید که تا آخرین لحظه پشت در ولایت ایستاده و حرکت می‌کنید و تا آخرین لحظه پیرو ولایت هستید.
سردار رادان با اشاره به راهپیمایی 9 دی گفت: روز 22 بهمن هم مردم ثابت می‌کنند که به اعتقادات خود پایبند هستند و جواب دشمنان را خواهند داد.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن آخرین میخ را به تابوت جریان فتنه خواهند کوبید
.


  • کلمات کلیدی : اخبار
  • سید بهزاد طاهری ::: یکشنبه 88/11/18::: ساعت 5:27 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ